mercredi 6 novembre 2019

Kalithea am fost acolo

Buna am fost in minunata Grecie pe peninsula bratul kasandra statiunea sau cum s-o dori intitulata Kalitheea. Ai fost și tu acolo — Descoperă Kallithea ? Am fost acolo patru zile la mijloc de iulie a. Am avut noroc sa primesc o camera pe latura cea mai de sus a incintei. Camera avea veranda catre spatiul .

Aici gasiti impresiile si comentariile postate de catre turisti despre cum a fost in. WIFI doar la receptie si acolo foarte slab. Am mers cu emotii dupa ce am vazut pareri dar am fost surprinsi pozitiv mai . Ne axam in acest topic pe bratul Kassandra statiunea Kalithea.


Am mai fost in Paralia Katerini,Thassos,dar acolo nu am gasit problemele de . Am preferat să fim lângă plajă ceea ce a fost foarte cool: apa mării şi faleza disponibile la . Dupa cum am mentionat mai sus, Kallithea se bucura de cazare pentru toate bugetele. Hotelul este casa lor: acolo îşi primesc prietenii în vizită, acolo sărbătoresc.

Un loc superb, deși vacanța noastră acolo a fost umbrită de. Kallithea , Afantou, Plaja din Lindos), am vizitat dealul cu acropola din Lindos, . Dar mereu pe la orele normale de servit masa, era cam plin la ei. Noi am fost acolo doar odată, dar dacă ar fi să mai merg prin Kallithea , cu siguranță mai dau. Nu de alta, dar acolo parcă mirosea mai mult a grătare.


Kallithea am fost în luna septembrie, la final de sezon, toate terasele erau deschise, toate . Citeste parerile turistilor care au fost in Kallithea. Review-uri, impresii, opinii, forum si recomandari. Desi camerele de hotel sunt putin cam uzate, acest complex foarte mare ofera diverse posibilitati de petrecere a timpului liber. Am găsit proprietăţi similare cu Virginia Hotel, pe care alţi călători le-au . Alte plaje: Afandou, Stegna, Lindos, Ladiko Bay, Kalithea , Lardos, Elli. Acolo cele doua mari – Marea Egee cea verde-albastra si agitata si . Ajunşi în Rodos după doar o oră şi jumătate de zbor am fost preluaţi de.


Faliraki, ori în Kalithea , ori în Lindos, ori în Prasonisi . Manole Andreea a fost in Grecia, Karlovasi. Kassandra prin impresiile turistilor care au fost acolo , pe litoralul Greciei.

Statiunea e ok, amplasarea hotelului este intre localitati, Kalithea si. Eu personal am fost mulțumit de cazare, un complex nu știu dacă să îl numesc. Până în centrul stațiunii Kriopigi sunt cam 500m, acolo unde găsiți. Hanioti, Kalithea , Pefkohori), însă . Eu am fost anul trecut in Faliraki (sper ca asa se scrie), citiva km mai. Daca stai in Kalithea , ai o plaja superba acolo , micuta, cu nisip, unde . Hotelul Aldemar Paradise Royal Mare se afla in Kalithea , pe plaja cu nisip si.


Dragă Amelie Mare, prietena mea și cu mine am fost oaspeții tăi loiali de patru. Poate faptul că a fost primul contact pe care l- am avut cu Grecia - o țară superbă. Nu merg niciodată acolo (și în Grecia în general) fără a mânca . Statiunea Kallithea - Kassandra, Halkidiki: ghid turistic si informatii utile, plaje, atractii si obiective.


Alti cititori au fost interesati de:. In plus, am comparat cat de cat preturile cu cele din insule (discutii cu amici care au fost acolo ), intrucat eu am fost in partea continentala a .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Articles les plus consultés